A new beginning.

Ahoj všichni, jak se máte?
Vlastně nevím, proč píšu ahoj všichni, jak se máte, když sem stejně nikdo nechodí, ale tak co se dá dělat. Jak si jistě mnozí z vás všimli, nebyla jsem na bývalém blogu (chippedcup.blog.cz) příliš aktivní. Proč? Zaprvé jsem nějak neměla sílu nic psát. A zadruhé, když už jsem měla sílu či náladu něco psát, kazil mi to blog. Mnozí z vás, kteří jste jistě stále aktivní na blog.cz, si určitě všimli, že blog se dostal do stavu, kdy je téměř nemožné na něm vydržet. Neskutečně blbne, občas nejde psát články, občas nejde komentovat, často nefungují ani celé blogy a aktuálně se rozšířil nešvar, kdy kdykoliv, kdy někdo zveřejní na blogu odkaz, blog mu může být zablokován. A není to pár dní. Trvá to už několik měsíců. Já jsem popravdě dost unavená, ale nechtěla jsem se přesouvat, protože by to znamenalo začít od nuly... A já už jsem asi dost stará na to, abych hodila roky práce za hlavu a začala od nuly. Ještě na tomhle blogu? Proč ne. Jsou to v podstatě jen moje výkecy, ale blog o Kristen mám už 8 let a to jsou stovky článků, o které nechci přijít. Nejde mi ani tak o ty informace jako takové, to vem čert, ale je to zdroj mnoha informací o mém životě a vzpomínek z něj, vzhledem k tomu, jak ukecaná jsem. Začít někde znovu a hodit blog za hlavu? Učit se zase něco nového? To nevím, jestli bych zvládla...

Jenomže pak jsem zjistila, že možná existuje šance, jak se přesunout i se všemi články a možná dokonce i se všemi obrázky, ačkoliv u těch je to takové ve hvězdách. Moc jsem to popravdě nepochopila, ale při přesunu na blogspot je tam s obrázky nějaký problém, ale to bych asi přežila popravdě. Jde mi o ty texty a případné odkazy. Takže jsem zkusila napsat email a uvidíme, jak to dopadne, ale je dost možné, že blogspot, tedy blogger, se stane mým novým blogovým domovem. Popravdě si myslím, že co se týče uštíplého hrnku, že tady zůstanu určitě. Jen se s tím musím nějak vnitřně srovnat, ale je mi to v podstatě jedno. Jsou to jen výžblepty mojí nemocné mysli... a je to jen o tom se s novým serverem pracovat... ale u blogu o K. si nejsem úplně jistá, jestli přesun zvládnu. Ale chci to alespoň zkusit. Chci zkusit objevit možnosti tohohle blogu a uvidíme, jak to všechno dopadne. Třeba netuším, jestli se na blogspotu dají dělat nějaké rubriky nebo kategorie... Hm. To zjistíme. It's a new day. A new beginning.

Komentáře

Oblíbené příspěvky